Ale głupoty piszecie, az nie mogłem się powstrzymać i podziele sie swoimi uwagami (przecwiczyłem rozne mixy foteli - pasów, rozne zawiasy, i plany auto sportowo - codziennych).
Uważam, ze m3 e46 (wlasnie konkretnie e46) jest idealna baza do tego celu.
E36 juz troche za stare i na pewno mniej bezpieczne (jakby akurat zona odwozila dzieci do szkoly), a e90 hmm - nie oszukujmy sie - drogie jeszcze.
Piotrek_M3 pisze:
1. Zawieszenie:
- gwint odpada, czy wystarczą w M3 sprężyny a może jakiś inny kit np Bilsteina ?
Zawias seryjny jest kompromisem miedzy sportem a codziennoscia. Smialo zakładaj Bila, ale tu nie ma rozwiazan "dobrych na wszystko" - bedzie sztywniej na torze to i bedzie gorzej na drodze.
Piotrek_M3 pisze:
2. Hamulec:
- z tego co doczytałem tarcze z ASO, a co proponujecie na klocek?
To czy kupisz je w ASO to Twoja sprawa. Grunt zeby kupowac oryginalny zestaw, a nie oszczedzac na zamiennikach.
Piotrek_M3 pisze:
3. Koła
- jakie 17stki da się założyć, proszę o dokładną specyfikację
O tym poczytaj na forum. OEM to 18". Natomiast 17" da sie - szerzej o tym na forum tj jakie, od czego itp. Najlepiej jak juz kupic m3, i bedziesz chcial kupic felgi to kup od kogos lokalnie - przymierz (na przodzie i na tyle), zakrec kolem i bedziesz mial odpowiedz. Najlepiej zrob tez testdrive i masz spokoj zamiast dywagowac "czy da sie".
Piotrek_M3 pisze:
4+5 . Fotele + pasy
- kto ma doświadczenie z kubłami, takie żeby zamontować pasy 4p i zostawić seryjne
Kup fotele (jesli nie oszczedzasz) jakies oryginalne BMW (tu akurat link do e90 foteli z pakietu performance, ogłoszenie z naszego forum: ]
http://allegro.pl/show_item.php?item=2808722271 ).
Taki fotel ma fabryczne szyny = brak rzezby, oraz klamre z napinaczem pirotechnicznym pod seryjny pas. Ponadto ma przelotki na pasy 4pkt.
Ja osobiscie latałem zestawem:
- pas seryjny + kubeł

totalny bezsens
- fotel seryjny + dobry 3" pas 4pkt

jesli sztywny dobry pas i przyzwoity fotel (chocby m-pakiet lub m3) to juz ma to rece i nogi. Na pewno wariant lepszy niz powyzej.
No i masz zachowane pasy zwykłe,, mimo posiadania szelek 4pkt.
- kubel + pas 4pkt i zostawiona klamra do pasa seryjnego - bo ona na ogól w niczym nie przeszkadza, ale wszystko ZALEŻY OD MONTAŻU i TYPU FOTELA/SZYN.
- obecnie kubeł + pas 6pkt

ale tutal fotel nie otworzysz czyt. bedzie ciezko zapakowac np dzieci do tylu
